Samen met zoveel mogelijk partners dragen wij het Brabantse karakter uit. Nationaal en internationaal. Het hogere doel? Brabant op een positieve manier bij diverse doelgroepen onder de aandacht brengen als top kennis en innovatieregio waar het goed wonen, werken, leren en leven is. Zo versoepelen we het werk van alle partijen die zich bezighouden met het aantrekken van talenten, kenniswerkers, bedrijven, studenten, toeristen enzovoort.
In Brabant zoeken we grensverleggende oplossingen. We denken buiten de lijntjes. We houden onze kaarten niet tegen de borst, maar leggen ze op tafel. We ondernemen samen en in openheid. En Brabant dompelt je onder en neemt je mee in haar bourgondische, gastvrije en gezellige karakter. Slechts in weinig regio’s ter wereld zijn plezier en succes zo onlosmakelijk met elkaar verbonden. Deze unieke combinatie vormt de basis van ons succes en geeft Brabanders hun kenmerkende, verwelkomende karakter.
Wat zijn de merkwaarden van Brabant? Waarom zijn de merkwaarden in het Engels?
Brabant is dé kennis- en innovatieregio bij uitstek, de regio in Nederland waar het prettig werken, wonen en recreëren is. Deze perceptie van Brabant speelt een belangrijke rol bij de beslissing van ondernemers, kenniswerkers en studenten om zich te vestigen in Brabant.
Bekendheid met en een positief imago van Brabant spelen een belangrijke rol bij de beslissingen die ondernemers, kenniswerkers, studenten en toeristen nemen. Brabant Branding ontwikkelt daarom gerichte strategische brandingcampagnes om de regio top of mind te krijgen en te houden bij deze relevante doelgroepen.